Social media marketing zijn gericht op interactie of het zenden van een boodschap naar een bepaalde doelgroep. Social media en YouTube kunnen worden ingezet om invloed uit te oefenen (Influencer marketing), klantondersteuning, naamsbekendheid, exposure en conversies te realiseren (doelen zoals inschrijven op nieuwsbrief, verkopen, ingevulde contactformulieren e.d.). Groot voordeel van het inzetten van social media is dat ze relatief goedkoop, kansrijk en snel inzetbaar zijn. Naast de bekende gesponsorde updates en tekstadvertenties op social media zoals LinkedIn en Facebook kunnen wij ook reclamebumpers en tekstadvertenties op YouTube inzetten. De social media kanalen die wij beheren en inzetten voor onze klanten bestaan o.a. uit: LinkedIn, Facebook, Instagram, TikTok, YouTube, etc.
Doelstellingen worden meestal ruim overtroffen en het beste resultaat behalen (tegen de laagste klikprijzen) is onze drijfveer. Bereik de gewenste doelgroep, op het juiste moment, met het beste advertentie en via het meest kostenefficiënte kanaal. Wij werken voor kleine en grote opdrachtgevers met budgetten van 10 euro tot meer dan 1.000 euro per dag. Voor relatief kleine budgetten bieden wij aantrekkelijke pakketten (vanaf 199 euro per maand) en transparante workshops aan. “In 2017, 2018 en 2019 zijn de gevoerde campagnes door ICTloket.nl benoemd tot Top Performing Campaigns van LinkedIn en Google heeft me erkend als gecertificeerde AdWords-professional”, aldus Aaron Mulder (directeur ICTloket.nl). |
|
Social media marketing
Voordelen van ICTloket.nl
|
|
Neem vrijblijvend contact met ons op voor meer informatie over online marketing. | |