De effectiviteit van de website en online campagnes kunnen dankzij analyse worden gemeten. Door het instellen van conversiedoelen in Google Analytics is het mogelijk om de sales funnel inzichtelijk te maken. Welk kanaal (bijvoorbeeld Google tekstadvertenties) van een online marketingcampagne levert de beste conversies op? Welk zoekwoord zorgt voor hoge bouncepercentages en kan worden uitgesloten in een campagne? Voor het maken van de juiste beslissingen is een gedegen analyse noodzakelijk. Alvorens een campagne op te starten kan een bezoekersanalyse ook een belangrijk inzicht verschaffen in de behoefte van de klant en wat het meest kansrijk is. Naast Google Analytics kunnen ook andere analysepakketten worden ingezet zoals Piwik.
Doelstellingen worden meestal ruim overtroffen en het beste resultaat behalen (tegen de laagste klikprijzen) is onze drijfveer. Bereik de gewenste doelgroep, op het juiste moment, met het beste advertentie en via het meest kostenefficiënte kanaal. Wij werken voor kleine en grote opdrachtgevers met budgetten van 10 euro tot meer dan 1.000 euro per dag. Voor relatief kleine budgetten bieden wij aantrekkelijke pakketten (vanaf 199 euro per maand) en transparante workshops aan. “Google heeft me erkend als gecertificeerde AdWords-professional”, aldus Aaron Mulder (directeur ICTloket.nl). |
|
Google Analytics
Voordelen van ICTloket.nl
|
|
Neem vrijblijvend contact met ons op voor meer informatie over online marketing. | |