Web analytics

Meten is weten! De effectiviteit van campagnes kunnen dankzij grondige analyses worden gemeten. Het instellen van doelen om de gehele sales-funnel inzichtelijk te maken is daarbij een cruciaal onderdeel. Welke zoekwoord van een campagne levert bijvoorbeeld een verkoop op (en bijbehorende verkoopbedrag). Welk zoekwoord zorgt voor hoge of lage bounce-percentages (bezoekers die slechts een pagina bezoeken of direct de website weer verlaten)? Alvorens een campagne op te starten kunnen bezoekers-analyses belangrijk inzicht verschaffen over de doelgroep. Diepgaande kennis van analytics of andere webstats is cruciaal.
Andere belangrijke vragen zijn bijvoorbeeld:

  • Hoeveel bezoekers
  • Via welke kanalen
  • Bounce-percentage
  • Geografie
  • Taal
  • Soort apparaat
  • Demografie
  • Productinteresse
  • Lifestyle
  • Concurrentiestatistieken, etc.
Doelstellingen, rendement en meetbaarheid staan voorop. Neem vrijblijvend contact met ons op voor meer informatie over online marketing.
"Blockchain technologie en Smart contracts zullen exponentieel groeien en grote kansen bieden", aldus Aaron Mulder (directeur ICTloket.nl). Lees verder bij "Blockchain" voor ICO en Cryptocurrency project management en online marketing.
ICTLoket Blockchain
Project
management
Online
marketing
Search engine
optimization
Search engine
advertising
Social media
marketing
Web
analytics
  • ICTloket.nl | Online Marketing, Projectmanagement en Blockchain
  • | ©2018 ICTloket.nl     Privacy Statement