Web analytics

De effectiviteit van campagnes kunnen dankzij analyse worden gemeten. Het instellen van doelen om de sales-funnel inzichtelijk te maken is daarbij een belangrijk onderdeel. Welke zoekwoord van een campagne levert bijvoorbeeld een verkoop? Welk zoekwoord zorgt voor hoge of lage bounce-percentages? Alvorens een campagne op te starten kunnen bezoekers-analyses ook belangrijk inzicht verschaffen over de doelgroep.
Andere belangrijke vragen zijn bijvoorbeeld:

  • Hoeveel bezoekers
  • Via welke kanalen
  • Bounce-percentage
  • Geografie
  • Taal
  • Soort apparaat
  • Demografie
  • Productinteresse
  • Lifestyle
  • Concurrentiestatistieken, etc.
Neem vrijblijvend contact met ons op voor meer informatie over online marketing.

"Blockchain technologie en Smart contracts zullen kansen bieden", aldus Aaron Mulder (directeur ICTloket.nl). Lees verder bij "Blockchain" voor het verslag van het “Cryptocurrency, Blockchain & Legal Event”.
ICTLoket Blockchain
Project
management
Online
marketing
Search engine
optimization
Search engine
advertising
Social media
marketing
Web
analytics
  • ICTloket.nl | Online Marketing, Projectmanagement en Blockchain
  • | ©2018 ICTloket.nl     Privacy Statement