- Marketingmodellen
- 360°-Feedback
- Activity based costing
- Balanced Scorecard
- BART
- Bedrijfskolom
- Belbin teamrollen
- Benchmarking
- Beslissingstabel
- Besturingscirkel
- BRA (Business Rule Approach) of Bedrijfsregelbenadering
- Brainstormen
- Business Intelligence
- Capability Maturity Model Integration (CMMI)
- Concurrentiebenadering Kotler
- Concurrentiegedrag Kotler
- Concurrentiestrategieën Porter
- Confrontatiematrix
- Core marketing systeem
- CRM Software
- De diamant van Porter
- Deming cirkel
- DESTEP
- Doelgroepbenadering Kotler
- Doorlooptijd / nettotijd
- Fysieke distributie
- Global Sourcing
- Groeimodel Ansoff
- Imago en identiteit
- Inkoopmatrix Kraljic
- Inkoopproces
- Kengetallen
- Klachtenmanagement
- Klantenpiramide Curry
- Klanttevredenheid
- Kosten-Baten analyse
- Onderzoeksmethoden
- Organisatiebesturing
- Organogram
- Positionering
- Productlevenscyclus
- Segmentering
- SIVA
- Six Sigma
- SWOT-analyse
- Visie, missie, doelen en strategie
- Zeven-S model
- Marktbenadering
Waarom zou u zich genoodzaakt voelen om aan (online) marketing te doen? Daar zijn meer redenen voor te noemen.
U wilt groeien en een groeistrategie formuleren met klantgroepen. Wat kunt u doen om deze klantgroepen te interesseren voor uw bedrijf? En welke mix van marketingactiviteiten slaat in uw business het beste aan?
Ook kan sprake zijn van afname van de vraag bij bestaande klanten. Minder vervolgopdrachten dus. Er wordt minder geïnvesteerd in uw type dienstverlening of producten. Zit uw bedrijf aan het einde van de levenscyclus van uw product/dienst?
Ook kan het zijn dat u geconfronteerd wordt met concurrenten op uw pad, die met u vergelijkbare producten/diensten leveren aan uw klanten. En de loyaliteit van uw klanten blijkt toch niet zo groot te zijn als u dacht.
Gebruikers die hebben bijgedragen aan deze kennisbank pagina: