Verslag Kennis- en Netwerkevent 08-juni 2010 TV Limburg

Op 8 juni 2010 heeft ICTloket bij TV Limburg een gratis kennis en netwerk evenement georganiseerd. Dit gratis kennis en netwerk evenement had als thema: SALES-, GROEI-, SOCIAL MEDIA, Marketing-TOOLS en bijbehorende PRIVACY Wetgevingaspecten.

Hensgens automobielen had een tweetal auto’s bij de ingang van het gratis kennis en netwerkevenement geplaatst. Het betrof een Honda Civic hybride en de nieuwe zuinige Seat Ibiza. Namens Service Royal waren twee hostesses aanwezig, die de gasten bij binnenkomst ontvingen en ondersteunden bij het serveren van de vlaai en drankjes.

De inkomst was van 18.30 tot 19.00 uur. Om 19.15 werd geopend met een welkomstpresentatie van dhr. Mulder (directeur van ICTloket) en dhr. Lickveld van TV Limburg.

“Ik heb voor jullie nog een verrassing” deelde dhr. Mulder de aanwezigen mee. Er werd een pak verloot van Ben Barton NY Roermond, onder de aanwezigen. Dit werd gedaan door een sticker van Linked-in onder een stoel te plakken, de aanwezige die de sticker als eerste zou vinden had het pak gewonnen. Het pak werd gewonnen door Luc Simons van het bedrijf SimJan.

De eerste kennissessie werd gegeven door dhr. van der Esch namens Kastia B.V., deze kennissessie duurde van 19.20 uur tot 19.45 uur. De kennissessie die Dhr. van der Esch presenteerde had als onderwerp: opensource software en de mogelijkheden. Dhr. van der Esch legde uit dat opensource software goedkoper is vergeleken met closed software. “Het aantal MKB’ers dat op de hoogte is van opensource software mogelijkheden is helaas nog veel te weinig” aldus dhr. van der Esch.

De tweede kennissessie begon om 19:45 uur en duurde tot 20:10 uur. Deze werd gegeven door dhr. Stijnen, namens Edison-AV. Deze kennissessie ging over AV middelen en NarrowCasting. Dhr. Stijnen had onder anderen uitgelegd dat het bedrijfsleven effectief AV middelen en Narrowcasting kan toe te passen om doelen te bereiken. Dit houdt in dat bedrijven interactief producten kan promoten via beeldschermen, die in een winkel worden opgehangen/gemonteerd. Dit kan de omzet verhogen met circa 12 procent.

   

De kennissessie die vervolgens werd gepresenteerd was van 20.10 tot 20.55 uur en werd gegeven door dhr. Noblesse namens Gosi Design en dhr. Dubbeldam namens Kamps van Baar advocaten. Dhr. Noblesse van Gosi Design heeft uitgelegd hoe ondernemers via social-media hun bedrijf kunnen promoten en ook hoe werknemers gebruik kunnen maken van social-media. Dhr. Dubbeldam heeft uitleg gegeven over onder andere een nieuwe anti-spamwet en dat bedrijven niet zomaar contactgegevens mogen verkopen aan anderen bedrijven zonder toestemming te vragen daarvoor.

De laatste kennissessie die duurde van 20.55 uur tot 21.20 uur en werd gegeven door dhr. van der Hoff namens Adcorporate. Dhr. van der Hoff presenteerde over fusies en overnames en het verkopen van een bedrijf. Fusies kunnen immers bijvoorbeeld ook leiden tot groei van een bedrijf.

Tussen 21.30 tot 22.30 was er gelegenheid om tijdens de gratis netwerkborrel te netwerken onder het genot van een hapje en een drankje. De gasten maakte goed gebruik van deze mogelijkheid, dit is goed terug te zien op de foto’s. Het evenement bij TV Limburg van ICTloket is goed verlopen, ondanks de warmte.

Hier kunt u de door het team van ICTloket gemaakte foto’s van het evenement bekijken.

Dankwoord aan:

LinkedInTwitterGoogle+Facebook
Project
management
Online
marketing
Search engine
optimization
Search engine
advertising
Social media
marketing
Web
analytics
  • ICTloket.nl | Netwerkevenementen, Online Marketing en Projectmanagement
  • | ©2017 ICTloket.nl     Privacy Statement