Google AdWords

Binnen deze kennisbank categorie kunt u:

Met Google AdWords richt u uw advertenties op mensen die actief op zoek zijn naar uw producten en diensten. Dit betekent dat u de juiste bezoekers en klanten bereikt. Met CPC-tarieven (cost per click, kosten per klik) hoeft u alleen te betalen als er op uw advertentie wordt geklikt. Bovendien is het eenvoudig om de kosten te beheren.


Hoe groot uw budget ook is, u kunt uw advertenties weergeven op Google en ons advertentienetwerk. Betaal alleen als iemand op uw advertentie klikt.

U maakt uw advertenties
U maakt advertenties en kiest zoekwoorden. Dit zijn woorden of zinsdelen die relevant zijn voor uw bedrijf. Tevens kunt u aan de hand van de kosten van de zoekwoorden en de advertentiehoogte afleiden hoeveel er op bepaalde voor u interessante woorden wordt gezocht.

Suggesties voor zoekwoorden opvragen


Uw advertenties worden op Google weergegeven

Als via Google wordt gezocht met één van uw zoekwoorden, wordt uw advertentie mogelijk naast de zoekresultaten weergegeven. U bereikt nu dus en doelgroep die al in u is geïnteresseerd. Gebruikers kunnen eenvoudigweg op uw advertentie klikken om iets te kopen of om meer informatie over u te krijgen. Zo makkelijk is het.

Uw advertenties worden op (vooraf geselecteerde) websites weergegeven
Google Adwords stelt u in staat de advertenties weer te laten geven op websites die deelnemen aan het Google Adsense programma. U heeft achteraf inzage in de lijst van websites waar uw advertentie weergegeven is. Ook is het mogelijk om aan te geven op welke websites u wel en op welke websites u niet weergegeven wilt worden om zo doelgerichter te kunnen adverteren.

Doelgericht bereik
Nu kunt u uw advertenties richten op mensen die zoeken via Google. Zelfs als u al in de zoekresultaten van Google wordt weergegeven, kan AdWords u helpen uw advertenties te richten op een nieuw publiek via Google en ons advertentienetwerk. Het is ook mogelijk om uw advertenties alleen te laten weergegeven bij mensen die in een bepaalde regio zoeken. Zo is het gemakkelijk om uw advertenties te richten op online klanten binnen, bijvoorbeeld, 25 kilometer van uw voordeur.

Meer controle
U kunt uw advertenties bewerken en uw budget aanpassen totdat u de gewenste resultaten krijgt. U kunt ook diverse advertentielay-outs weergeven en zelfs uw advertenties richten op bepaalde talen en geografische gebieden.

Meetbare waarde
Er is geen minimum bestedingsbedrag of tijdslimiet. En met de kosten per klik optie, betaalt u alleen als mensen op uw advertentie klikken. Dit betekent dat elke euro van uw budget rechtstreeks naar het werven van potentiële klanten gaat.

Stel uw budget in
Bezorgd over kosten? Maakt u zich geen zorgen. Met AdWords bepaalt u zelf wat u uitgeeft. Er is geen minimum bestedingsbedrag. Het bedrag dat u besteedt aan AdWords is volledig aan u. U kunt bijvoorbeeld een dagelijks budget van vijf euro instellen en elke keer dat er op uw advertentie wordt geklikt, vijf cent betalen. Er worden pas kosten in rekening gebracht wanneer een gebruiker daadwerkelijk op uw advertentie klikt en niet wanneer uw advertentie wordt weergegeven

AANMELDEN VOOR GOOGLE ADWORDS

LinkedInTwitterGoogle+Facebook

Gebruikers die hebben bijgedragen aan deze kennisbank pagina:
Project
management
Online
marketing
Search engine
optimization
Search engine
advertising
Social media
marketing
Web
analytics
  • ICTloket.nl | Netwerkevenementen, Online Marketing en Projectmanagement
  • | ©2017 ICTloket.nl     Privacy Statement