LinkedIn advertenties met meer dan 623% hogere doorklikpercentages dan benchmark

Den Haag, maandag 30 juli 2018. Op 4 juli j.l. is Aaron Mulder te gast geweest op het hoofdkantoor van LinkedIn (BeNeLux) te Amsterdam. ICTloket.nl levert strategisch maatwerk voor online marketingcampagnes voor een breed scala aan bedrijven en organisaties. Een van deze bedrijven die succesvol worden begeleid is de website Biedboek.nl. De website Biedboek.nl toont het beschikbare aanbod van vastgoed en gebruiks- en zakelijke rechten (enkele bekende voorbeelden zijn Paleis Soestdijk, HEMbrug terrein, voormalig penitentiaire inrichting Bijlmerbajes) van het Rijksvastgoedbedrijf en andere overheden. Voor een optimale B2B (zakelijke doelgroep) marketing maakt ICTloket.nl gebruik van LinkedIn. De campagnes van Biedboek.nl op LinkedIn (zoals sponsored updates) hebben uitzonderlijk hoge doorklikpercentages tot 7,28% behaald.

De benchmark van advertenties op LinkedIn heeft een gemiddeld doorklikpercentage van ca. 0,55% (bron: Linkedin BeNeLux). De best presenterende campagne van ICTloket.nl in de laatste 6 maanden bedroeg ca. 7,28% en ligt daarmee uitzonderlijk hoog. Doorklikpercentages geven een beeld van het percentage ontvangers dat daadwerkelijk doorklikt op een advertentie welke zichtbaar is op de tijdlijn van LinkedIn. Niet alleen de doorklikpercentages zijn enorm, ook de betrokkenheid (“liken”, delen en reageren) ligt gemiddeld ca. 529% hoger dan de benchmark (bron: Linkedin BeNeLux). “Er wordt nagedacht over de juiste doelgroep, het juiste moment en de scherpste bieding (LinkedIn werkt met een biedingsproces bij advertenties). In de afgelopen jaren heeft ICTloket.nl via diverse campagnes honderdduizenden professionals efficiënt weten te bereiken en te enthousiasmeren voor diensten en producten. Onze klanten zijn zeer te spreken over onze effectieve online marketingmethodes”, aldus Aaron Mulder (directeur ICTloket.nl).

Key performance
De specialisaties van Aaron Mulder (directeur ICTloket.nl) zijn het strategisch begeleiden van technische website- & webportal projecten waarbij techniek, vormgeving en online marketing samenkomen. “De techniek en gebruiksvriendelijkheid van een website versterkt de online marketingpromoties, waarbij gedigitaliseerde werkprocessen efficiënt de inhoud leveren voor de betreffende promoties. Bij het uitvoeren van opdrachten ben ik zeer gedreven en dankzij meer dan vijftien jaar kennis en ervaring realiseer ik succesvol, tijdsgebonden en meetbaar de gestelde doelstellingen. Vaak worden doelstellingen zelfs ruim overtroffen en het beste resultaat behalen tegen de laagste klikprijzen is mijn drijfveer. In projecten ben ik veelal onderdeel van een intern team (teamleden opleiden en begeleiden), of werk ik volledig zelfstandig in directe afstemming met de opdrachtgever. De afgelopen jaren heb ik vele bedrijven en organisaties geholpen met het realiseren van succesvolle webportals, websites en gewenste bezoekersaantallen met de beste verkopen tot gevolg. Meestal werk ik nationaal, maar ook internationale projecten in de rest van Europa, Azië en Amerika komen veelvuldig voor. Mijn commerciële instelling en achtergrond (opleiding marketing) leveren meerwaarde in het opzetten van verdienmodellen en verkooppromoties door inzet van online marketing. Naast vastgoed ben ik ook actief in de zonnepanelen branche en o.a. blockchain-projecten”, aldus Aaron Mulder.

Indien u meer wilt weten over succesvol adverteren op LinkedIn, neem dan contact op met Aaron Mulder van ICTloket.nl.

Foto: Aaron Mulder – hoofdkantoor LinkedIn Amsterdam

admin
30/07/2018; 11:40