ICTloket op nr. 1 in LinkedIn’s Top Performing Campaigns

Onlangs is Aaron Mulder van het ICTloket te gast geweest bij LinkedIn op het kantoor in de Rembrandttoren te Amsterdam. De Rembrandttoren is de hoogste wolkenkrabber van Amsterdam en is genoemd naar de schilder Rembrandt van Rijn. Aaron Mulder beheerd vanuit ICTloket diverse online marketingcampagnes via LinkedIn voor overheid en bedrijfsleven. Aaron Mulder heeft meer dan 15 jaar (fulltime) ervaring met (int.) online marketing.

Tot 6,5% doorklikpercentages
De LinkedIn campagnes worden actief gemanaged en ingezet op de juiste doelgroep, met de juiste inhoud en op het juiste moment. Gevolg is dat Aaron Mulder doorklikpercentages op campagnes via LinkedIn tot 6,5% behaald en daarmee op nr. 1 in LinkedIn’s Top Performing content lijst van Q2 2017 is geëindigd. Gemiddeld worden doorklikpercentages (benchmark) van 0,4% behaald. Via LinkedIn heeft ICTloket honderdduizenden professionals, meerdere malen succesvol bereikt.

“De conversiepercentages gericht op inschrijven en inloggen waren ook onvoorstelbaar hoog en in de beginperiode zelfs tot 50%. Door zulke vlijmscherpe campagnes neer te zetten is de klikprijs of kosten per 1.000 vertoningen ook nog eens heel laag”, aldus Aaron Mulder.

Indien u meer wilt weten over succesvol adverteren op LinkedIn, neem dan contact op met Aaron Mulder van ICTloket.nl.
LinkedInTwitterGoogle+Facebook

admin
04/09/2017; 15:56