Een kwalitatieve netwerkborrel (200+ gasten) en explosieve vuurwerkshow / pyromusical

Maastricht 03-04-2012. Het netwerkevenement: Walk in Event The Spring Edition, bij Beachclub DEGREEZ, was zeer geslaagd. Een kwalitatieve opkomst van 200+ bedrijven/gasten. De winnaar van de ballonvaart, aangeboden door European Balloon Company ter waarde van 225 euro, zal via de nieuwsbrief bekend worden gemaakt. De hovercraft had veel aanvraag, maar de vuurwerkshow / pyromusical was werkelijk een “explosieve” afsluiting. De show was gemusiceerd met hevig siervuurwerk en alle gasten waren flink onder de indruk. Een “aardig gejuich” en mooi applaus ronde de avond af. Het complete verslag en de foto’s zullen binnenkort op ICTloket komen te staan. Alle bezoekers en sponsoren, bedankt!

Wat was er allemaal te beleven:
· Een totaal in zomerse sfeer gestylde Beachclub
· Ontvangst met een aperitief (nieuwste trendy drankje voor de zomer uit Italië)
· Netwerken met kwalitatieve bedrijven
· Demonstratie van de nieuwste zakelijke mogelijkheden op Facebook

· Hippe drankjes en fingerfood
· Een vlucht met een hovercraft over Fun Beach
· DJ Kenny Large met de laatste nieuwe trend op muziek gebied (muziek op holografische wijze)
· Fatboy showt hun nieuwste productlijn het zomerseizoen
· En een unieke spetterende Pyromusical (Show om 20:45 uur)

Sponsoren van 03 april 2012: European Balloon Company, Frozen Cube, GigWorld, Fun Beach Panheel,
ICTloket.nl, gosidesign, FATBOY, FLYNTH en Rohan Vuurwerk.

LinkedInTwitterGoogle+Facebook

Aaron Mulder
ICTloket.nl
03/04/2012; 21:27